Klachtenafhandeling

Wegens extreme voorjaarsdrukte zijn we genoodzaakt om het minimale bestelbedrag te verhogen naar 75 EURO
Wij hopen op uw begrip voor deze situatie.

Momenteel moet u rekening houden met een levertijd van maximaal 10 werkdagen, dit geldt ook voor bestellingen die zijn geplaatst in het weekend van 21-22 maart.
Wij doen natuurlijk onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:   info@groeneparadijs.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevedigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).